Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:08:14

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola wody

PuIlvcK.png

Poziom I:
Umiejętność kontroli wody daje dostęp do dużej ilości ciekawych technik na bazie wody. Jest to rzadka umiejętność, polegająca między innymi na zamianie dowolnej części ciała w wodę. Woda, chociaż nie jest dostępna w każdej lokalizacji, może zostać przez użytkownika na bieżąco tworzona, lub nawet przywoływana, co nadrabia minus niewielkich zasobów tego elementu. Użytkownik podatny jest nieco bardziej na techniki elektryczne. Pierwszy stopień zaawansowania, pozwala użytkownikowi na darmową zamianę jednej części ciała w wodę. Zdolność ta może okazać się przydatna, aby uniknąć obrażeń punktowych.




Poziom II:
Użytkownik dostaje dostęp do bardziej wyszukanych i groźnych technik, które wspomogą zarówno offensywe jak i deffensywe gracza. Umiejętność wrodzona użytkownika, rozszerza się o możliwość zamiany nie tyle co jednego punktu w ciele w wodę, a jednej całej kończyny. Jest to w pewien sposób wstęp, do ostatecznej techniki, wodnego połączenia się z żywiołem.




Poziom III:
Trzeci, czyli poziom najbardziej zaawansowany, posiada w sobie arsenał potężnych, ale również obszarowych technik wodnych, czyniąc z tego żywiołu coś, czego z pewnością nie da się poskromić. Użytkownik potrafi zmienić w wodę całe ciało, a w tej postaci jest kompletnie niewrażliwy na ataki fizyczne, lecz w pełni podatny na elektryczność i silniejsze techniki elementu ognia.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:44:42

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola wody

Techniki - poziom I

Nazwa: Water ball
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu i skupieniu w ręce wiązki wody, a następnie na wystrzeleniu jej w stronę przeciwnika.  Woda pod tak dużym ciśnieniem jest w stanie odepchnąć przeciwnika, jednak pojedyncza nie zadaje zbyt dużych obrażeń
Koszt: 200 energii za kulę




Nazwa: The Rain
Opis: Użytkownik przywołuje deszczową chmurę, bezpośrednio nad lokację, w której się znajduje, powodując niezmiernie silne opady deszczu. Krople są duże i niezwykle gęste. Technika wynagradza użytkownikowi fakt, że woda nie jest obecna wszędzie.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Water missile
Opis: Użytkownik wystrzeliwuje ze swojej dłoni, niewielką kulkę wody, która z ogromną prędkością (60 punktów) mknie w kierunku przeciwnika. Jej siła jest wystarczająco duża, by przebić się przez słabszy materiał, jak np. blacha czy drewno.
Koszt: 800 energii za kulkę




Nazwa: Location is vibrating
Opis: Użytkownik po użyciu techniki The Rain, jest w stanie określić ruchy i położenie przeciwnika, dzięki drganiom kropel wody. Przydatna umiejętność w przypadku misji, aby określić np. ilość przeciwników, lub ustalić położenie ukrywającego się przeciwnika.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Water wave
Opis: Wodna fala jest idealną technikę, jeżeli użytkownik chce się zasłonić przed przeciwnikiem. Technika nie chroni przed niczym, poza wzrokiem przeciwnika, jednakże działa to w obydwie strony. Użytkownik używa dłoni, aby wytworzyć przed sobą 4 metrową ścianę wody, o szerokości 5 metrów.
Koszt: 1500 energii




Nazwa: Water vines
Opis: Użytkownik z rąk, lub z wody obecnej na polu walki, potrafi wytworzyć wodne bicze, których może użyć do przebicia słabszych przeciwników (poniżej 40 punktów wytrzymałości), lub ich obezwładnienia, co byłoby o tyle łatwe, że wodne bicze w przypadku próby wyrwania się, dostosowują się do położenia kończyn.
Koszt: 1000 energii za wodne pnącze




Techniki - poziom II

Nazwa: Liquid teleport
Opis: Użytkownik jest w stanie wykorzystać nawet zwykłą kałużę, do przemieszczenia się między zbiornikami wodnymi. Zwyczajnie "wnika" w wodę i pojawia się gdzie indziej. Przydatna technika, do uniknięcia jakiegoś ataku, lub zaskoczenie wroga.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Water tornado
Opis: Użytkownik przywołuje wokół siebie wodę, a następnie obraca się, tworząc z wody tornado. Wodna technika, chroni użytkownika przed obrażeniami np. z broni lub fizycznymi, a dodatkowo, w kontakcie z czymś, powoduje jego wyrzucenie do tyłu. Sama prędkość obracającej się wody, w połączeniu z upadkiem, może być niebezpieczne.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Prison of liquids
Opis: Aby wykorzystać potencjał tej techniki, użytkownik potrzebuje bliższego kontaktu z przeciwnikiem. Gdy już uda mu się dotknąć przeciwnika, naznacza go i w dowolnym momencie może stworzyć wokół niego wodne więzienie w kształcie kuli. Użytkownik nie może zostać rozproszony, oraz musi podtrzymywać wodną kulę jedną ręką. Rekompensatą może okazać się fakt, że z techniki nie da się uciec w zwykły sposób, np. wykorzystując siłę, czy szybkość.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Water tsunami
Opis: Użytkownik wypluwa, bądź wytwarza z rąk, dużą ilość wody w bardzo krótkim czasie, formując tym samym dużą falę wodną, która bardziej przypomina rwącą rzekę mknącą uliczkami miast. Technika jest wystarczająco silna, by porwać po drodze drzewa, a użytkownik w czasie trwania techniki, może dowolnie sterować wodą, co czyni technikę niezwykle niebezpieczną.
Koszt: 7000 energii




Nazwa: Concentrated stream
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust cienki strumień wody, który nie posiada zbyt dużego zasięgu (6 metrów), jednakże jest tak silny, że można przeciąć nim stal, lub betonową ścianę! W kontakcie z ciałem przeciwnika może okazać się śmiertelna dla kogoś z witalnością mniejszą niż 80 punktów.
Koszt: 6000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Flooding liquid
Opis: Wykorzystując wodę, którą stworzy, lub wodę obecną na polu walki, użytkownik może skierować ją we wszystkie otwory w ciele przeciwnika. Woda wypełnia jego ciało niezwykle szybko i aż do momentu, w którym ciało napuchnie, powodując szybką lecz bolesną śmierć.
Koszt: 6000 energii




Nazwa: Water dome
Opis: Użytkownik wykorzystując ze swojego ciała, bądź z terenu walki, wodę, skupia ją wokół przeciwnika, tworząc duży kwadrat. Z techniki nie da się uciec tradycyjnymi metodami, gdyż zbiornik przesuwa się wraz z przeciwnikiem. Minusem tejże techniki jest to, że użytkownik również utknie w technice wodnej. Obaj gracze mają około 4-5 tur bez oddychania.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Water creature
Opis: Użytkownik potrzebuje źródło wody zewnętrzne, aby stworzyć dużą, sześciometrową kreaturę. Ów istota, posiada możliwość używania ww technik, prócz tych kosztujących od 8000 energii w górę. Potrafi swą masą pochłonąć daną osobę pozbawiając ją możliwości oddychania.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Water vortex
Opis: Użytkownik tworzy pod celem wodny wir, który wykorzystuje do wciągnięcia go w podłożę. Wir ma głębokość 2 metrów, więc ostatecznie, po zakończeniu techniki, przeciwnik może być "wchłonięty" do połowy w grunt. Nie warto korzystać z techniki, jeżeli gruntem jest ziemia, czy piasek.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Element of Sound - Connection
Opis: Użytkownik osiągając najwyższy stopień pojednania z elementem wody, jest w stanie połączyć się z wodą, tworząc wodną istotę. Technika jest o tyle fajna, że wszystkie ww techniki, są silniejsze, szybsze, skuteczniejsze i darmowe. Użytkownik ponosi jedynie koszt za utrzymanie tej techniki. Dodatkowo, technika umożliwia na dodatkową, dowolną manipulację wodę. Użytkownik zyskuje również 10 punktów do każdej statystyki.
Koszt: 5000 energii + 1000/tura


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca