Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:11:25

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Manipulacja czasem

BsAKqxJ.png

Poziom I:
Użytkownik zyskując umiejętność manipulacji czasem, dostaje dostęp do jednych z najpotężniejszych i najprzydatniejszych technik, na forum. Niestety, ilość technik jest dość skromna. Zawsze zyskujemy coś za coś. W ramach rekompensaty istnieje możliwość stworzenia własnej techniki poziomu I.




Poziom II:
Drugi poziom zaawansowania manipulacji czasem, niestety również nie zmienia sytuacji gracza. Ilość technik jaką otrzymujemy jest dość skromna, chociaż przydatność i siła się nie zmienia. Nawet inteligentnie użyte, potrafią namieszać na polu walki. Na tym poziomie również istnieje możliwość stworzenia własnej techniki, II poziomu.




Poziom III:
Użytkownik zyskuje dostęp do naprawdę wszechstronnych, potężnych technik, które przydadzą się w walce, przygodzie czy po prostu w fabule. Niestety kontrolowanie czasu jest trudne i wymaga to od użytkownika dużych pokładów energii. Słabsze jednostki mogą być mocno osłabione po użyciu chociaż jednej techniki.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:45:58

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Manipulacja czasem

Techniki - poziom I

Nazwa: Time accelerate
Opis: Użytkownik, ponieważ potrafi miejscowo, w niewielkich miejscach, manipulować czasem, przyśpiesza swoje ciosy w czasie. Osiągają one prędkość o 20 punktów większą, niż normalnie.
Koszt: 1000 energii za cios




Nazwa: Hand time-blast
Opis: Użytkownik kreuje w dłoni kulę czasowej energii. Może nią cisnąć w przeciwnika, zadając niewielką ilość obrażeń. Każde trafienie powoduje starzenie miejscowe o dziesięć lat.
Koszt: 500 energii za pocisk




Nazwa: Time Bolt
Opis: Użytkownik ciska pociskami cienkimi jak igły, które nie zadają normalnych obrażeń, jednakże przybijają przeciwnika w tym konkretnym momencie. Powodują, że przeciwnik zwalnia się, a nawet zatrzymuje.
- Inteligencja 10 większa od przeciwnika = -10 pkt szybkości
- +10 różnicy w inteligencji = -10 pkt szybkości
Koszt: 1000 energii za pocisk




Techniki - poziom II

Nazwa: Contra
Opis: Użytkownik potrafi cofnąć magiczny atak, wystarczy, że styknie się z nim swoimi rękoma. Wygląda to tak, jakby technika zawracała w kierunku przeciwnika, czyli prawdziwego użytkownika danej techniki.
Koszt: Ilość energii odbijanej techniki + 2000.




Nazwa: Chronokinetic Constructs
Opis: Użycie techniki pozwala użytkownikowi na stworzenie dowolnego przedmiotu, który występował w jakimkolwiek okresie i o nim wie. Przywołuje go tu i teraz.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Eye of the future
Opis: Użytkownik wykorzystuje chwilę wolnego czasu, aby zajrzeć maksymalnie dwie tury w przyszłość. Ogromna przewaga jaką zyskuje z pewnością może położyć szalę zwycięstwa na jedną stronę. Technika wymaga jednakże przygotowania, więc jest chwila czasu, w której użytkownik jest odsłonięty na ataki.
Koszt: 5000/tura, 8000/2 tury




Techniki - poziom III

Nazwa: Chronokinetic Combat
Opis: Do użycia tej techniki, konieczne jest wcześniejsze dotknięcie przeciwnika, lub celu. Naznaczony, dotykiem czasu, może być w dowolnej chwili spowolniony na okres 3 tur, o 40% swojej bazowej prędkości.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Time Affinity
Opis: Potężna i niezwykle przydatna technika, polegająca na cofnięciu czasu w wybranym obszarze. Użytkownik może manipulować czasem na danym objęcie, jeśli nie jest on większy od np. komputera. Użycie techniki spowoduje cofnięcie efektu czasu na danym obiekcie. Jeżeli został on uszkodzony, technika może to cofnąć. Jeżeli zostanie użyta na ciele, miejscowo, może cofnąć dowolne obrażenia.
Koszt: 6000 energii użycie




Nazwa: Stop
Opis: Użytkownik zdolny jest do uwolnienia ogromnej sfery czasu, w której wszystko jest zamrożone w czasie, prócz samego użytkownika. Efekt techniki utrzymuje się dwie tury. Technika nie oddziałuje na przeciwników, których moce mentalne (inteligencja) są większe od tego, który używa tej techniki.
Koszt: 95% energii




Nazwa: Time back
Opis: Użytkownik zdolny jest, raz na walkę, cofnąć o jedną turę, każdy, dowolny moment, który sobie wybierze. Przydatna technika, w przypadku w którym nie pójdzie coś po naszej myśli, lub żeby wykorzystać wiedzę tego, co się wydarzy, na naszą korzyść.
Koszt: 10.000 energii




Nazwa: Time lope
Opis: Technika polega na uwięzienia przeciwnika w pętli czasu, powodując, że dana osoba przeżywa jedno wydarzenie, w kółko i w kółko. Musi nastąpić jednak bezpośredni kontakt z przeciwnikiem. Przeżywa on chwilę, która przed chwilą była. Wydostać się można jedynie pod postacią silnego bodźca, jak ból.
Koszt: 9000 energii.




Nazwa: Temporary destruction
Opis: Użytkownik dotyka jednego punktu, który starzeje się niezwykle szybko. W przypadku dotyku twarzy, pole dookoła styku, w promieniu 40 centymetrów, starzeje się z niesamowitą prędkością. Może to powodować szereg różnych efektów, np. trudności z poruszaniem się, czy zanik wytrzymałości spowodowany wiekiem.
Koszt: 8000 energii


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca