Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:13:02

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Telepatia

CrYXjBr.png

Poziom I:
Umiejętność pozwalająca graczowi na szereg czynności związanej z siłą jego własnego umysłu, czynności naprawdę przydatnych, potężnych o których każdy kiedyś myślał. Czytanie we wspomnieniach? Wstawianie jakiegoś obrazu w głowę przeciwnika? To nie problem, tutaj na pewno poczujesz się dobrze, jeżeli lubisz grać inteligentnymi postaciami, stroniącymi od walki. Bo przeważnie tacy są mentaliści, prawda? Telepatia pierwszego poziomu daje +10 punktów do inteligencji.




Poziom II:
Drugi poziom umiejętności mentalnej, pozwala na bardziej rozbudowane czynności, takie jak czytanie w myślach, czy materializacja swojej potęgi mentalnej. Drugi poziom z pewnością wpływa mocna również na inteligencje, nie wspominając o tym, że żeby osiągnąć taki stan, nasz mózg musi być naprawdę wyjątkowy. Inteligencja użytkownika wzrasta o kolejne 10 punktów.




Poziom III:
Jeżeli kiedykolwiek marzyło wam się przejmowanie kontroli nad ciałem, przejmowanie ciała, zatrzymywanie ruchów swoich przeciwników, to z pewnością odnajdziecie się na tym stopniu wtajemniczenia. Droga do osiągnięcia tego poziomu z pewnością będzie ciężka, jednak cała ta praca nie pójdzie na marne. Gracz otrzymuje dodatkowo 20 punktów.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:45:49

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Telepatia

Techniki - poziom I

Nazwa: Sense thoughts
Opis: Użytkownik jest w stanie wyczuć myśli okolicznych stworzeń czy osób, jednakże innych niż przeciwnik, czy wrogo nastawiona do niego osoba. Przydatna technika, może nie w walce, ale w innych czynnościach, gdy poruszamy się po świecie.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Psychic communication
Opis: Użytkownik jest w stanie komunikować się z kimś, kto nie blokuje takiego dostępu. Potrafi nawiązać psychiczną więź, dzięki czemu może przemawiać bezpośrednio do jej głowy, co więcej ta osoba może prowadzić równą konwersację z drugą osobą.
Koszt: 1000 energii, 300 utrzymanie.




Nazwa: Memory reading
Opis: Użytkownik jest w stanie przeczytać każde wspomnienie, które już było, z głowy każdego, kogo dotknie.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Empathy manipulation
Opis: Przy bezpośrednim kontakcie z ciałem przeciwnika, nawet ze zwierzęciem, użytkownik jest w stanie wzbudzić przeróżne emocje w głowie. Od strachu przez złość aż do płaczu. Co tylko sobie wybierze. Jednakże musi posiadać większą inteligencję od tej przeciwnika.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Telepathic static - I
Opis: Użytkownik potrafi wpłynąć niepostrzeżenie na mózg przeciwnika, a dokładniej na funkcje motoryczne. Efektem takich działań jest obniżenie statystyk o 10 punktów.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Psychic shield
Opis: Psychiczna tarcza to technika nie tylko pozwalająca na uniknięcie wszelkich technik mentalnych do drugiego poziomu (przeważnie) włącznie. To również technika pozwalająca na uchronienie się przed pociskami, uderzeniami, broniami, zwyczajnie je unieruchamiając siłą umysłu. W przypadku ciosów, musimy posiadać większą inteligencję od siły przeciwnika.
Koszt: 3000 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Mind reading
Opis: Użytkownik dzięki sile swojego umysłu, jest w stanie przeczytać myśli swojego przeciwnika. Nie jest oczywiście wyrocznią, potrafi przeczytać myśli na jeden ruch do przodu, chociaż nawet i to jest istotnie przydatną techniką i dającą dość dużą przewagę. Użytkownik musi posiadać większą inteligencje o 20%, od przeciwnika.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Mental hallucination
Opis: Technika przydatna do manipulacja mózgami nawet wielu przeciwników na raz, w odległości maksymalnie pięciu metrów od używającego. W technice chodzi o to by zaszczepić inny obraz rzeczywistości niż w praktyce. Jeżeli użytkownik zechce się ukrywać a przeciwnik ma go zaraz znaleźć, może sprawić, że zerkając na niego, nie zauważy go, jakby nigdy go tam nie było.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Psychic navigation
Opis: Technika pozwala na wyczucie każdej żywej istoty. Ciekawa i dość zaawansowana technika wykrywająca. W zależności od odległości jest potrzebna większa bądź mniejsza ilość energii.
Koszt: 2000 energii za wyczucie osoby w danym temacie, 5000 w lokacji, 10.000 na innej planecie.




Nazwa: Psychic energy
Opis: Użytkownik jest w stanie zmaterializować psychiczną energię swojego umysłu i formie metrowych kul energii i ciskać nimi na sporą odległość. Każde trafienie wpływa na mentalność, mózg, inteligencje przeciwnika. Większa liczba trafień może przemienić cel w... roślinę.
Koszt: 2000 energii pocisk




Nazwa: Psychic constructs
Opis: Użytkownik wykorzystuje technikę do materializowaniu niedużych, lecz przydatnych przedmiotów takich jak wszelkiego rodzaju bronie. Musi je jednak poznać wcześniej.
Koszt: 3000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Binding
Opis: Użytkownik zdolny jest do całkowitego unieruchomienia przeciwnika wpływając na jego mózg. Niestety, technika oprócz dużych pokładów energii, wymaga również większej inteligencji od tej przeciwnika, oraz większej inteligencji o 25% od siły przeciwnika. W przeciwnym razie, ten będzie zdolny przełamać obezwładnienie.
Koszt: 6000 energii, 2000 utrzymanie.




Nazwa: Transfer of consciousness
Opis: Użytkownik opuszcza swoje ciało, które pozostaje bezbronne i unieruchomione a następnie wchodzi w dowolną istotę bądź zwierze przejmując jego ciało, umiejętności i wszystko inne. Technika wymaga naprawdę dużych pokładów energii oraz dwu krotnie większej inteligencji od inteligencji przeciwnika, oraz 25% większej inteligencji od siły przeciwnika w którego "wchodzimy".
Koszt: 15.000 energii, 2000 utrzymanie




Nazwa: Mind control
Opis: Kontrola umysłu to niezwykle zaawansowana umiejętność pozwalająca na wpływanie w świadomość danej istoty. O ile w przypadku zwierząt nie będzie to zawsze trudne, o tyle z żywymi organizmami jest to niezwykle ciężkie, ale również niebezpieczne dla obydwu. Zerwanie takiego połączenia może być opłakane w skutkach. Natomiast sama technika polega na kontroli umysłu, czyli też ciała. W zależności od tego co chcemy uzyskać może być trudniej lub łatwiej. W zależności od czynu inteligencja musi być większa od 25% do 100% (ustala MG). Przykładowo, przekonanie strażnika, by nas przepuścił będzie wymagało 25% większej inteligencji, natomiast zmuszenie do samobójstwa, 100%.
Koszt: 10.000 energii




Nazwa: Telepathic aura
Opis: Potężna technika polegająca na zmaterializowaniu niewidzialnej aury, która wygląda jak skorupa fauny, materializująca się w formie zwierzęcia wewnętrznego użytkownika. Dzięki tej aurze, siła umysłu wzrasta o 50%.
Koszt: 10.000 energii, 1000 utrzymanie




Nazwa: Mind change
Opis: Zakazana technika manipulacji, polegająca na prawdziwym zamienieniu się umysłami z celem, którego inteligencja jest mniejsza o 50%. Dzięki temu, przejmujemy na stałe ciało danego celu, jednak On przejmuje nasze.
Koszt: 20.000 energii




Nazwa: Telepathic static - II
Opis: Użytkownik potrafi wpłynąć niepostrzeżenie na mózg przeciwnika, a dokładniej na funkcje motoryczne. Efektem takich działań jest obniżenie statystyk o 30 punktów.
Koszt: 8000 energii


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca