Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:13:35

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Władanie energią

1NGdZmh.png

Poziom I:
Pierwszy poziom tej umiejętności pozwala użytkownikowi zarówno na prowadzenie działań offensywnych, jak i w mniejszym stopniu deffensywnych. Władanie energią jest przeznaczone dla wyjątkowych osób, bowiem jest to dość rzadko spotykany dar. Niestety użytkownik nie posiada żadnych dodatkowych korzyści związku z używaniem tego poziomu, bowiem otrzymuje nieco więcej technik w ej umiejętności.




Poziom II:
Umiejętność drugiego poziomu jest w większości rozbudowaniem poziomu pierwszego. Pojawiają się rozwinięcia technik, potężniejsze i bardziej zaawansowane. Nie sposób jednak nie docenić nowych możliwości, które zyskujemy opanowując ten poziom.




Poziom III:
W większości są to nowe możliwości. Niezwykle potężne, przydatne i bardzo zaawansowane. Niektóre techniki na tym poziomie są jeszcze mocniejszym wzmocnieniem tych z poziomu poprzedniego, co czyni je naprawdę potężnym arsenałem. Tak jak w przypadku pozostałych dwóch poziomów, tak i tutaj nie pojawiają się żadne większe pasywne dodatki do umiejętności.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:45:46

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Władanie energią

Techniki - poziom I

Nazwa: Strengthening blows
Opis: Dzięki tej technice, użytkownik zdolny jest do objęcia swoich pięści swoją energią, która wręcz wydobywa się z dłoni. Dzięki temu zabiegowi, każdy atak jest wzmocniony dodatkowymi obrażeniami.
Koszt: 1000 energii za pięść




Nazwa: Wave of energy - I
Opis: Użytkownik skupia w swojej ręce pewną dozę zebranej energii, po czym wyzwala ją w dowolnym kierunku pod postacią promienia, który skierowany zostaje za pomocą wystawionej przed siebie dłoni. Fala energii jest dość silna, potrafi zniszczyć, ale również zapalić drewno.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Energy defense - I
Opis: Technika przydatna do obrony przed słabszymi technikami, bądź atakami. Użytkownik po skumulowaniu nie dużej ilości energii w dłoni, materializuje ją w kształcie płaskiej formy energii. Technika chroni przed każdą techniką I poziomu, ale również przed pociskami, czy ciosami kogoś o sile mniejszej niż 45 punktów.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Energy regeneration - I
Opis: Nie do końca jest to technika, bowiem energia w ciele istoty sama wypełnia "ubytki" i zakleja np. dziurę od pocisku, regenerując w ten sposób ciało i symulując tkankę miękką. Jak można zauważyć, ten poziom zaawansowania techniką pozwala na regenerację niewielkich obrażeń. Użytkownik, jeżeli jest świadomy, może zablokować regenerację, jeżeli nie jest mu potrzebna.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Energy portal - I
Opis: Po użyciu tej techniki, użytkownik tworzy w niewielkiej odległości od siebie mały portal, przez który może zmieścić się np. pięść, czy niewielki przedmiot jak pistolet. Portal jest tworzy się w jednym miejscu, tuż przy twórcy, oraz w drugim, dowolnym, wybranym przez siebie. O ile jest to miejsce w zasięgu wzroku.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Ergokinetic
Opis: Forma wykorzystania energii czysto deffensywna. Jest w stanie zniwelować każdą formę innej energii. Wystarczy bezpośredni kontakt z drugą energią, którą chce się zniwelować.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Energy blast
Opis: Użytkownik jest w stanie wystrzelić niewielki pocisk energii, który w kontakcie z przedmiotem lub osobą wybucha zadając obrażenia. Technika z pewnością sprawdza się lepiej gdy takich pocisków jest więcej.
Koszt: 500 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Absorption energy - I
Opis: Użytkownik wykorzystując swoje preferencje do władania ogólnie pojętą energią, jest w stanie wchłonąć nieznaczne pokłady energii. Energia rozpływa się, nie jest dodawana do energii użytkownika, jednak chroni w pewnym sensie przed obrażeniami od różnej formy energii. Użytkownik zdolny jest do wchłonięcia tyle energii, ile sam włoży w tę technikę.
Koszt: X energii




Nazwa: Wave of energy - II
Opis: Forma tworzenia promienia energii jest dużo wyraźniejsza, większa, oraz silniejsza. Do jej stworzenia wymagane są dwie ręce. Po skumulowaniu odpowiedniej ilości energii, użytkownik tworzy dość spory (o średnicy 3 metrów) promień energii, który z łatwością jest w stanie przebić się przez grube, betonowe mury czy nawet całe budynki.
Koszt: 6000 energii




Nazwa: Energy defense - II
Opis: Bardziej zaawansowana forma obrony, pozwala na tworzenie większych form energii, które zasłonić mogą dużą przestrzeń przed użytkownikiem. Maksymalny obszar, który można zasłonić to 6m x 6m. Skorupa energii jest niezwykle wytrzymała, powinna być zdolna do ochrony przed technikami II poziomu (chociaż i tak wszystko zależy od wielu czynników, wypisanych w mechanice)
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Energy regeneration - II
Opis: Użytkownik w przypadku braku świadomości, jest automatycznie leczony dzięki swojej energii. Energia wypełnia obrażenia a następnie symuluje tkankę, dzięki czemu ciało jest natychmiast leczone, jakby nigdy nic się nie wydarzyło. Oczywiście nadal pozostaje forma "zablokowania" tej umiejętności, jeżeli użytkownik jest w pełni świadomy.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Energy portal - II
Opis: Użytkownik tworzy portal, przez który może przejść organizm żywy, lub coś martwego, jak przedmiot. Otworzony portal posiada średnice 3 metrów. Może przejść nawet kilka osób na raz. Portal można otworzyć nie tylko przy sobie, ale również w dowolnym innym miejscu, które się kiedyś widziało.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Energy eyes
Opis: Dość trudna wersja władania energią, bowiem musimy ją przetransportować do oczu, skąd dochodzi do wystrzału energii w formie niewielkim promieni (o średnicy oka). Promień energii jest równie silny co w przypadku promienia z rąk, lecz dodatkowo szybszy od niego. Co więcej, łatwo zaskoczyć przeciwnika tą techniką.
Koszt: 7000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Energy Aura
Opis: Użytkownik jest w stanie sprawić, że wypełniająca go energia nie tylko posłuży jako paliwo w tworzeniu technik, ale również zasili fizyczne możliwości użytkownika. W tym celu, otacza się dość sporą dawką energii, która jest widoczna na zewnątrz w postaci otaczającej go aury. W zależności od ilości energii, efekty mogą być zaskakujące. Za każde 5000 energii, ciało użytkownika staje się silniejsze, szybsze i wytrzymalsze o 10 punktów.
Koszt: minimum 5000 energii




Nazwa: Absorption energy - II
Opis: Użytkownik potrafi pobierać energię energię z ataków do których potrzebne jest użycie energii, czasami nawet je niwelując, ale również od przeciwnika, przy fizycznym kontakcie z nim. Prędkość "zasysania" energii to 2000/tura bezpośrednio od przeciwnika, oraz dowolna ilość energii pozyskana dzięki technice (przy włożeniu odpowiedniej ilości energii). Co więcej, użytkownik jest w stanie 25% energii z techniki przemienić w swoją energię, zasilając swoje zasoby.
Koszt: 2000 tura lub X energii




Nazwa: Energy regeneration - III
Opis: Użytkownik świadomie bądź nie, wykorzystuje energię do regeneracji swojego ciała z obrażeń. Na tym poziomie zdolny jest do zregenerowania nawet oderwaną kończynę, zwyczajnie wytwarzając ze swojej energii nową...
Koszt: 5000 energii za kończynę




Nazwa: Explosion
Opis: Naładowany użytkownik wszechobecną energią zdolny jest do wybuchu energii w dowolnym miejscu w miejscu wzroku. Tylko nieliczni, naprawdę spostrzegawczy i szybcy przeciwnicy będą w stanie uniknąć takiej eksplozji. Wielkościowo jest ona nie duża, bo obejmuje obszar 5 metrów dookoła siebie, jednak siła wybuchu jest potężna. Z łatwością przebiłaby się przez opancerzone wzmocnienia.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Scatter Shot
Opis: Użytkownik wyciąga przed siebie dłonie a z nich zostaje wystrzelonych na raz sporo wiązek energii. Wiązki energii reagują dość podobnie jak laser. Przecinają większą ilość rzeczy jednocześnie wybuchając w kontakcie z organizmem żywym. Skuteczna technika na kogoś szybkiego, lub kilku przeciwników na raz.
Koszt: 1000 za wiązkę




Nazwa: Gathering energy
Opis: Podczas użycia tej techniki, energia z ciał, planet i innych organizmów żywych jest zbierana w jedno, wybrane przez użytkownika miejsce. Zbieranie energii trwa 3 tury. Po tym czasie można wykorzystać prawdziwą siłę techniki, zrzucają zebraną energię na swój cel. Następuje ogromny wybuch, chociaż nie jest On odzwierciedleniem potęgi techniki.
Koszt: 10.000 energii


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca